söndag 17 maj 2009

Robinson


Inatt var inte bara jag utan även många av mina vänner med i Robinson.
Tävlingen utspelade sig oväntat nog på min gamla gymnasieskola?!?

Hela laget (det var nog efter en sammanslagning eller vad det heter för det fanns bara ett lag...) skulle klättra upp för en byggnadsställning som var ganska hög. Men av alla tjejerna så var det bara jag som slapp klättra i en balklänning (?) och således var jag ju snabbast av tjejerna! (Killarna var jäkligt duktiga)

Fast alla de andra tjejerna valde att använda sina immunitetsamulletter (???) så det var jag som blev utröstad iaf... Jag är nog ingen vidare bra paktmänniska :)
Och påminn mig förresten om att aldrig söka till Robinson!

0 kommentarer:

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP