torsdag 14 maj 2009

Robert Trujillo och havsutsikt?

Hmmm... Det här var en tvådelad dröm.

I den första delen var det återigen dags att se Metallica! Live i Madison Square Garden! Och vi hade de absolut bästa platserna! Konserten var grym men det lustiga var att basisten Robert Trujillo hade sett mig och blivit alldeles betagen?!?
Helt plötsligt blev jag erbjuden fame and fortune om jag bara följde med honom...
Jag fick fundera en stund för att sen avböja vänligt. Jag hade redan hittat den som jag letat!

I den andra delen av drömmen så skulle vi flytta. Ja... vi skulle flytta in i lägenheten bredvid som vi fick köpa för 55 000 kr. Vi skulle då förlora vår balkong i solen, men istället fick vi havsutsikt till köket?!?! Det var en grym havsutsikt, men jag förstår inte hur havet letat sig en massa mil in i landet???

Dream on.

0 kommentarer:

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP