fredag 17 juli 2009

En försenad dröm pga bristande internet (eg den 16/7)...

Inatt drog ett kraftigt och vackert åskväder fram.
Kanske var det därför som jag fick fart på drömmeriet??!?

Min dröm började med ett sommarlov i trakterna kring Stockholm.
Tillsammans med några polare stod valet att gå på en inhemsk festival (något dyrt och mindre bra i själva Stockholm) eller att åka lite utanför och besöka den lite mindre men betydligt billigare Peace and Love - festivalen (???).
Den låg inte i Borlänge utan ganska nära Stockholm.

Peace and Love fick det bli för mig och några till.
Det var inte många där men konserten var grym.
Väldigt annorlunda men ändå väldigt bra.
Det var tre olika artister... Typ Enya, Jill Johnsson och ett danskt rockband.
Artisterna framförde iaf en dragig och lång låt var, och sen kom de tillbaka och körde ytterligare en låt var.

Väldigt spännande koncept... Och även om det här inte var mina favoritartister direkt så föll det mig väldigt bra i smaken, eftersom det var variation hela tiden. Precis som när man kör ett triathlon:)

Sen var jag hemma och skulle börja gymnasiet igen. Min gymnasieskola var sig lik på utsidan men ganska omgjord på insidan.

Man fick ett stort välkomstpaket (första dagen i skolan) men det var ju inte det jag ville ha utan jag ville bara se mitt schema så att jag skulle hinna i tid till den första lektionen. Panik!
Härligt att avsluta drömmandet med lite hederlig stress...
Då är man liksom redigt pigg när man vaknar oavsett om man vill eller inte.
Sen är det ju en annan fråga om man är ordentligt utvilad...

Sussa sött!

0 kommentarer:

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP