tisdag 14 april 2009

Mitt nya hus?

Nyligen en dröm av pappa kontras här med en knasig dröm av mamma...
Det enda som möjligen skulle kunna tänkas stämma är i så fall hur väl jag känner min mor ;)

I natt har jag varit och hälsat på hos min dotter och hennes pojkvän. De bodde i ett jättestort och högt hus á la World Trade Center. Det fanns jättemånga hissar i huset och jag skulle försöka ta mig upp till deras lägenhet med en cykel!

Jag letade som en galning i huvudentrén och släpade cykeln upp- och ner för olika trappor, men kunde bara inte hitta den rätta hissen. Mobilen var naturligtvis inte med heller...

Men eftersom min dotter känner sin mor väldigt väl, förstod hon till slut att något var galet och kom ner i husets entré för att lotsa mamma rätt till slut, med cykeln och allt:)

Usch, jag får nästan dåligt samvete... jag borde kommit tidigare!

0 kommentarer:

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP