måndag 26 januari 2009

Ett gammalt husdjur...

Fast åren går så är det märkligt hur man ändå kan känna sig så nära sina gamla husdjur i en dröm...
Många andra ansikten och minnen från personer som stått nära men som ändå både kommit och gått har svalnat och sakta försvunnit...
Men inte den villkorslösa kärlek som jag kännt till mina tidigare djur.
Inatt drömde jag att jag fick välja ett av mina husdjur som skulle få leva igen.
Det var underbart att få träffa min gamle kompis, katten Rulle, igen.
Som om han aldrig varit borta :)
Så mjuk, varm och himla kramgo!
Egentligen så tror jag att han är med hela tiden. Fast det kan bli extra tydligt på natten, som det blev inatt.

Bättre uppdateringar väntas i framtiden!
Ber om ursäkt för pausen!

Dream on.

1 kommentarer:

Anonym 26 januari 2009 kl. 10:16  

Antligen!!!
:)

  © Blogger template Ramadhan Al-Mubarak by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP